مدیر کل کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان خبرداد:

اجرای ۸۴۶ عنوان برنامه در هفته کودک/رسالت کانون پرورش فکری تربیت نسل امیدوار است

مدیرکل کانون های پرورش کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: هفته کودک از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۹۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته کودک ۸۴۶ عنوان برنامه با موضوع خانواده سبک زندگی اسلامی، کودک محیط زیست و میراث فرهنگی، کودک رسانه و ارتباطات، کودک آموزش سلامت و ایمنی، کودک کتاب فرهنگ مطالعه و کودکان با نیاز‌های ویژه فرصت‌های برابر در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این هفته محصولات فرهنگی برنامه‌ها و آثاری که توسط مربیان اولیای تربیتی و بزرگسالان با موضوع کودکان  تهیه شده به فروش می‌رسد.

هادی تصریح کرد: تولید کتاب بولتن محصولات فرهنگی و سیاسی و برگزاری نشست تخصصی و علمی با موضوعات مرتبط با کودکان از دیگر بر نامه‌های این هفته است. 

وی بیان کرد: کودکان را باید ارج نهاد، زیرا آنان آینده سازان این مرز و بوم هستند، همچنین والدین باید بستر‌ها را برای شاد زیستن کودکان فراهم کنند و به آنان بیاموزند که زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد.

مدیرکل کانونهای پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: آینده را کودکان میسازند و آینده را باید ساخت، این مهم با ایجاد زندگی شاد برای کودکان میسرمی شود.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که رسالت کانون پرورش فکری تربیت نسل امیدوار است ادامه داد: برنامه های این هفته با هدف برجسته سازی اهمیت دوران کودکی در 28 مرکز ثابت و سیار اجرا می شود.
ارسال نظرات