رئیس اتاق اصناف ایران:

اصناف، افسران جنگ اقتصادی در کشور هستند

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: اکنون افسران جنگ اقتصادی در کشور، اصناف هستند لذا از دولت انتظار داریم در این زمینه کمک حال اصناف باشد.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۷۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  سپاه تهران بزرگ، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در ارتباط با جنگ اقتصادی امروز اظهار داشت: اکنون افسران جنگ اقتصادی در کشور، اصناف هستند لذا از دولت انتظار داریم در این زمینه کمک حال اصناف باشد زیرا در حال حاضر ما کالاهای زیادی داریم که در انبارهای گمرک دولت است و چنانچه این کالاها وارد بازار شود بخشی از مشکلات مردم حل خواهد شد.
فاضلی، در ادامه درخصوص حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی خاطر نشان کرد: از آنجا که اصناف از یک شاکله ی بسیار قوی برخوردار است، این پتانسیل وجود دارد که تمامی ارگان ها از اصناف کمک بگیرند ولیکن این مهم محقق نمی شود مگر اینکه در زمینه حمایت از کالای داخلی، صنوف مختلف داخلی را پشتیبانی و یاری کنیم تا بتوانند کالاهایی با کیفیت و مورد رضایت مردم را تولید و ارائه نمایند.
رئیس اتاق اصناف ایران در پایان پیرامون مصرف کالای داخلی تصریح کرد: اگر تولیدات داخلی اصناف در همه ارگان ها حمایت شود، صادرات قوت می گیرد و بیکاری از بین می رود که نتیجه آن تزریق نشاط و شادابی در جامعه خواهد بود.

ارسال نظرات