دومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان «محمد رسول الله» 2 در سنندج آغاز شد

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص) 2 با نمایش اقتدار و عظمت مردم ایران در کردستان همزمان با سراسر کشور آغازشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی  محمد رسول الله(ص) 2 در کرستان و با حضور 25 هزار بسیجی در ورزشگاه 22 گولان این استان همزمان با سراسر کشور با حضور گردان‌های بسیجی  بیت‌المقدس آغاز شد. 

 

 

در این مراسم سردار رجبی  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به عظمت و اقتدار نیروهای مسلح ایران گفت: این رزمایش در 3 مرحله و امروز آخرین مرحله ی این رزمایش است.

 

 

سردار رجبی افزود: اولین مرحله رزمایش در 9 شهریور با حضور جمعی از بسیجیان جهادگر از دانشگاه ها و همه اقشار در جای جای مناطق محروم استان در جهت محرومیت زدایی خدمت کردند و در مرحله دوم که در تاریخ 26 شهریور با حضور 20 گردان بیت المقدس ، کوثر و امام علی (ع) و امام حسین(ع)   و با استقرار در پادگان قدس به صورت 1 روزه به اجرای رزمایش پرداختند و امروز مرحله سوم همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

 

 وی بیان داشت : دشمنان این کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ولی تا امروز نتواستند در مقابل عظمت ملت و نیروهای انقلابی و نظامی این کشور قد علم کنند. 

 

  

سردار رجبی بیان کرد: در تمامی دوران حساسی که نظام با مشکل مواجه بوده، ملت ایران به حراست و پاسداری از کشور مشغول بودند تا دشمنان این خاک نتوانند با اجرای  نقشه های شوم خود  به این ملت ضربه وارد کنند.

 

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به ایران هراسی دشمنان گفت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که  دشمن تراشی بر علیه ایران، نشان از ترس آنها از قدرت ایران دارد. 

 

 

سردار رجبی برگزاری چنین رزمایش‌هایی را تنها بخشی از قدرت دفاعی و امکانات نظامی کشور در برابر دشمنان دانست و افزود: مردم در مقاطع حساس انقلاب ثابت کردند که با مسئولان خود  هم گام و همراه هستند.

 

 

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسوال الله (ص) 2 وی بیان داشت: امروز ما و همه ی بسیجیان استان کردستان اعلام می داریم که در عرصه ها و اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اولین استانی بودیم که امدادگران بسیجی را به آنجا اعزام کردیم وهمچنین بسیجیان در اردوهای جهادی سلامت و اردوهای جهادی مناطق محروم در راستای امداد و نجات، کمک به دولت و در راستای حفاظت از محیط زیست تمام توان خود را معطوف داشتند و سریعاً اعلام آمادگی شده و اظهار آمادگی کردند و تمام بسیجیان در جهت حفظ و حراست حضور پیدا کردند.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات