خبرهای داغ:
سردار خرم در رزمایش محمد رسول الله بسیجیان آذربایجان شرقی:

رزمایش اقتدار عاشورایی، نشانگر حیات و سرزندگی ملت ایران است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در رزمایش محمد رسول الله بسیجیان استان، حضور بسیجیان را در این رزمایش نماد و نشانه ای از بزرگی و سرزندگی ملت ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۰۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: بسیجیان آذربایجان‌شرقی در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرین هستند چنانکه ، رهبر فرزانه انقلاب از آن ها به عنوان بسیجیانی موقعیت‌شناس، شجاع و برخوردار از بصیرت و آگاهی یاد کردند.

وی بسیجیان را از متن مردم و متعلق به مردم دانست و اظهارداشت: بسیجیان برای خدمت به مردم همه توان خود را به کار خواهند بست.

سردار خرم حضور بسیجیان را در این رزمایش لبیک گویی به رهبر فرزانه انقلاب خواند و گفت: شعار زوال‌ناپذیر  آ«ذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» بر همین اساس همیشگی است.

رزمایش اقتدار عاشورایی، نشانگر حیات و سرزندگی ملت ایران است

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره اجمالی به مراحل گذشته این رزمایش در قالب خدمات رسانی، بیان کرد: ساخت و مرمت بیش از ۴۰ خانه برای محرومان، خانه بهداشت و مسجد،  توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی و فرهنگی در بین دانش‌آموزان بوده،  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای ۱۵ هزار خانوار، ارائه خدمات مشاوره‌ای برای هشتهزار نفر و تکمیل ۱۷ آبرسانی شرب از جمله خدمات رزمایش رسول الله از نهم تا 29شهریور بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها