خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش انسجام و همبستگی بسیجیان بود

امام جمعه موقت همدان با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی و اجتماع بسیجیان در روز ۱۲ مهر گفت: روز گذشته بسیجیان با گردهمایی عظیم خود در تمامی استان ها یکبار دیگر انسجام و همبستگی خود را نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش انسجام و همبستگی بسیجیان بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه همدان با محکوم کردن عملیات تروریستی اهواز بیان داشت: پاسخ دندان شکن سپاه به جنایتکاران بیانگر قدرت ایران است و نشان می دهد که نمی توان از جنایت های تروریست ها بی تفاوت گذشت.

وی افزود: سپاه با هوشیاری تمام مکان اقامت شبانه سرکردگان این جنایتکاران را شناسایی کرد و با موشک‌های دقیق و نقطه‌زن ۴۰ نفر از آنها را به هلاکت رساند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: سپاه پس از آن با هفت فروند هواپیمای بدون سرنشین باقی مانده آنها را نابود کرد.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: استان همدان محل عبور زائران امام حسین (ع) از مرکز شرق و شمال کشور است، که مردم برای برپایی موکب نباید بی تفاوت باشند و از کوچک‌ترین کمکی دریغ نکنند.

جوادی گفت: مردم باید برای برگزاری مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشارکت جدی داشته باشند تا این آیین به صورت مطلوب اجرا شود.

وی با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی و اجتماع بسیجیان در روز ۱۲ مهر افزود: روز گذشته بسیجیان با گردهمایی عظیم خود در تمامی استان ها یکبار دیگر انسجام و همبستگی خود را نشان دادند.

امام جمعه موقت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی گفت: از صدا و سیما می خواهم سخنان رهبری را بارها و بارها از تلویزیون پخش کند تا مردم از این سخنان فیض ببرند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات