نیروهای بسیجی ظرفیتی پایان‌ناپذیر هستند/ برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی

باید به بسیج که نهاد مردمی محور بوده باور داشت زیرا نیروهای بسیجی ظرفیتی پایان‌ناپذیر بوده است..
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت اله سید احمد میرعمادی  امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، گقت: ایشان در ظهر عاشورا شهادت خویشان و یاران باوفای مکتب علوی  را به چشم دید، لذا بعد از این حادثه در تمام عمر خود سعی در ابلاغ پیام نهضت عاشورا به مردم سرزمین‌های اسلامی داشت و اگر تلاش‌های ایشان در این زمینه نبود امروز شاهد زنده بودن فرهنگ عاشورایی با گذشت بیش از ۱۳۰۰ سال از آن در سراسر دنیا نبودیم.

 وی با بیان اینکه سیزدهم مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی به پاس تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی به نام این ارگان نام‌گذاری شده، افزود: نیروی انتظامی در طول تاریخ خود پاسدار امنیت کشور بوده و در تمام بحران‌های داخلی کشور همیشه در صف مردم انقلابی و ولایتمدار ایران حضور داشته به جرات می‌توان گفت هیچ نهادی در کشور وظایفی به گستردگی نیروی انتظامی نداشته است و خدمات این نیرو برای مردم همزمان با تولد آغاز و تا روز مرگ فرد ادامه می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار کرد: تأمین آسایش مردم، نگهبانی از مرزهای کشور و دفاع از دستاوردهای نظام از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی بوده کماایانکه این ارگان انقلابی در دوران دفاع مقدس بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و بعد از جنگ نیز در راه مقابله با اشرار و سوداگران مرگ تا به امروز بیش از پنج هزار شهید در راه تأمین امنیت تقدیم کرده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نشان دادن آمادگی کشور در مقابله با تهدیدات خارجی از الزامات فرایند دفاعی هر کشوری است، تصریح کرد: طی هفتهٔ گذشته رزمایشی تحت عنوان اقتدار عاشورایی در سراسر کشور برگزار شد که اوج این رزمایش در تهران و با حضور مقام معظم رهبری اجرا شد و در استان لرستان نیز بیش از ۲۵ هزار بسیجی در این رزمایش شرکت کرد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور در تمام زمینه‌ها باید از ظرفیت بسیج استفاده کرد، ادامه داد: باید به بسیج که نهاد مردمی محور بوده  باور داشت زیرا نیروهای بسیجی ظرفیتی پایان‌ناپذیر بوده و اعتقاد به آنان حلال مشکلات کشور خواهد شد، همان‌طوری که مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان گفتند در کشور خوشبختانه عناصر پیشبرد انقلاب وجود داشته و مسئولان کشور با این پشتوانه عظیم مردمی باید با دشمنان کشور مقابله کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه در هفته گذشته در حوزه بین‌المللی شاهد دو پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی  بودیم، بیان کرد: یکی از این پیروزی‌ها پاسخ قاطع موشکی سپاه به عواملی اصلی حادثه تروریستی اهواز بود؛ پاسخ موشکی  این  پیام را به جهانیان صادر کرد که جمهوری اسلامی توانایی پاسخگویی به تمام تهدیدات بین‌المللی را در هر نقطه‌ای از منطقه دارد، از جنبه‌های دیگر این عملیات می‌توان ایجاد غرور ملی و امیدواری مردم نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی دانست.

آیت الله میرعمادی با اشاره به پیروزی حقوقی ایران در دادگاه لاهه در مقابله با آمریکا، خاطرنشان کرد: صادر شدن رأی دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی ایران حقانیت نظام و در کنار آن  ظلم آمریکا نسبت به مردم ایران را به تمام کشورهای جهان نشان داد؛ اما نکته مهم‌تر این رأی عکس‌العمل کشورهای مختلف نسبت به این دادگاه بود که نشانگر منزوی شدن دولت آمریکا در مقابله با دولت جمهوری اسلامی بود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ادامه داد: در طول تاریخ بیش از هفت مرتبه علیه آمریکا رأی در دادگاه لاهه صادر شده اما برای تصویب آن‌ها در شورای امنیت همیشه با وتو آمریکا ناکام مانده و لذا باید برای اجرای عدالت در جهان سیستم موجود تغیر کند.

وی با بیان آنکه در هفته گذشته شاهد پایین آمدن نرخ ارز در کشور بودیم، تصریح کرد: عده‌ای به بهانه افزایش نرخ ارز طی ماه‌های اخیر قیمت کالاهای خود را افزایش دادند و امروز با توجه به پایین آمدن نرخ ارز دولت باید پیگیر کاهش قیمت اقلام مصرفی مردم باشد.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت:کاهش نرخ ارز به مردم و مسئولان  نشان داد که اگر اقتصاد ایران درست مدیریت شود برای کنترل آن نیازمند مذاکره با دول غربی نخواهیم بود و این نکته‌ای است که مقام معظم رهبری سال‌هاست که به آن تأکید دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: دستگاه قضایی باید با افرادی که طی ماه‌های گذشته  باعث اختلال در سیستم اقتصادی کشور شده‌اند برخورد قاطع داشته باشد و باید مشخص شود در سیستمی که  برای تهیه ۴۰ دلار ارز  برای سفر به کربلا در ایام اربعین باید ارز از بازار ثانویه خرید چگونه یک نفر بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ارز دولتی دریافت کرده و آن را در زمینه حل معضلات کشور خرج نکرده، و لذا مسئولان  قضایی و دولتی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات