خبرهای داغ:
مدیرکل اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

حوزه هنری باید محفلی برای حضور هنرمندان و پیشکسوتان باشد

مدیرکل اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری در آیین تکریم و معارفه سرپرست های حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: حوزه‌ی هنری با وجود هنرمندان و پیشکسوتان معنا پیدا کرده و معتقدم مردم ایران بسیار دلسپرده به گذشته تاریخی خود، آینده‌ فرزندان و حرکت‌های روز افزون آینده هستند، از این‌رو حوزه‌ی هنری برای ماموریت اصلی خود راهی جز اینکه محفلی برای حضور هنرمندان و پیشکسوتان باشد، ندارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۳۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مجید مصلحی با بیان اینکه حوزه هنری نیروهای انسانی خود را به مانند دیگر نهادها فربه نکرده است، افزود: ما نیروهای خود را چابک کرده ایم چرا که حوزه هنری انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از دل انقلاب بوده که ماموریت اصلی آن شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی از زبان هنر است و این این ماموریت از عهده نیروی انسانی چابک بر می آید.

وی در ادامه به جایگاه بزرگ تبریز در طول تاریخ اشاره و اضافه کرد: اگر تصویر بزرگی از تبریز در اذهان نقش بسته است به خاطر سوابق درخشان آن در طول تاریخ بوده لذا ما هم برای تبریز باید متناسب تصور بزرگی که آن داریم گام برداریم و متناسب با آن باید اثر خلق کنیم.
مصلحی با بیان اینکه تصویر ذهنی بزرگی از تبریز و آذربایجان در ذهن خود داریم، گفت: عقبه‌ عظیم تاریخی این خطه بسیار محکم بوده و می‌تواند به عنوان مرجعی برای ما باشد و راهی نداریم جز اینکه به سهم خود در این برجستگی عمل کرده و برای نسل‌های آینده کارنامه‌ی درخشانی برجای بگذاریم.
وی اظهار داشت: نگاه فعالیتی حوزه هنری استان باید به سمت تولید برود، آن هم تولیدی که حرفی نو و تازه برای گفتن و عرضه کردن داشته باشد.
مصلحی خاطر نشان کرد: حوزه هنری استان در حوزه ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی مزیت های زیادی دارد، و باید از این مزیت ها به نحو احسن استفاده کند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها