خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

ماندگاری راه شهدا جامعه را از خواب غفلت بیدار می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین وداع با شهید عبداللهی، شهدا را شاهدان و ناظران اعمال معرفی کرد و گفت: این هدف و راه شهید است که زنده و جاوید است نه جسم خاکی او، آن ها هر از چند وقت یکبار می آیند تا ما را از خواب های غفلت بیدار کنند و تلنگری بر عقب ماندگی های معنوی جامعه بزنند و روح معنویت و خداگرایی را در جامعه زنده کنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۴۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهدا را چشم و چراغ ملت، سند افتخار کشور و نعمت و تحفه ای الهی دانست و افزود: هر ملت و مملکتی که فرهنگ شهادت داشته باشد هرگز زیر بار ظلم و استکبار نمی رود و آزادی و آبادانی در آنجا جریان خواهد داشت.

   وی اقتدار، هویت و بیداری مسلمانان را به برکت خون شهدا دانست و بیان کرد: به برکت وجود این شهداست که استکبار جهانی، لحظه به لحظه سیلی خورده و عقب نشینی می کند.

   فرمانده سپاه میانه نیز در این مراسم تلاش و پشتکار را مطالبه اصلی شهدا در مقطع زمانی کنونی عنوان کرد و گفت: این شهدایند که جامعه ما را سر پا نگه داشته اند و هر زمان جامعه با توطئه ای روبروست، مدد رسان ما بوده اند و ما باید همچون عبداللهی ها تلاشگر و خستگی ناپذیر باشیم تا عبد الهی گردیم.

ماندگاری راه شهدا جامعه را از خواب غفلت بیدار می کند

   حسین محمدی تصریح کرد: شهدا در عصر حیات جسمانی خود خون خود را نثار کرده و با آن ریشه های انقلاب را آبیاری کرده اند و اکنون نیز به برکت حیات معنویشان، انفاس قدسیه آنان چراغ هدایت جامعه شده و راه را بر ما ترسیم می کنند.

   وی با اشاره به اجرای باشکوه مرحله نهایی و حضور صدها هزار نفری بسیجیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله، گفت: ترامپ و امثال ترامپ با دیدن این صحنه های حضور، لرزه بر جانشان می افتد و از قدرت و اقتدار بسیجیان می هراسند.

   محمدی افزود: دشمن از این حضور و این لبیک گویی به رهبری می ترسد نه از توان موشکی، تسلیحات و قدرت نظامی مان.

   کارکنان سپاه میانه با قرائت زیارت عاشورا، مداحی، روضه خوانی و سینه زنی، با شهید سلطانعلی عبداللهی نیک آبادی وداع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها