فرمانده نیروی زمینی سپاه:

تک سنگین تکاوران سپاه در ارتفاعات شاهو / ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته‌ها هدف از اجرای این رزمایش است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در مرحله اصلي اين رزمايش امنيتي يگان هاي پياده، زرهي، جنگال، هوانيروز و موشکي به تمرين آمادگي هاي دفاعي مي پردازند.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه‌ی برگزاری رزمایش نهایی محرم که در ارتفاعات شاهو منطقه عمومی کامیاران برگزار شد اظهار کرد: امروز مرحله نهایی رزمایش محرم در منطقه‌ی عمومی کامیاران و در ارتفاعات شاهو در حال برگزاری است.


وی گفت: مرحله نخست این رزمایش با استفاده از ۷۰ درصد یگان‌های قرارگاه حمزه سید الشهداء (علیه السلام) مستقر در کردستان قریب به یک هفته است که آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.


سردار پاکپور با تشریح اهداف رزمایش محرم اظهار کرد: در این رزمایش امنیتی نیرو‌های عمل کننده آموزش‌های خود را در یک میدان واقعی تمرین کرده و همزمان مناطق مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.


فرمانده نیروی زمینی سپاه تشریح کرد: در این رزمایش علاوه بر اینکه یگان‌های مختلف به تمرین آمادگی‌های خود پرداختند، هماهنگی آن‌ها با یکدیگر و در شرایط واقعی به نمایش درآمد.


وی افزود: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

سردار پاکپور با بیان اینکه هیچ نیروی نظامی بیگانه از خارج از منطقه نمی‌تواند در این منطقه امنیت را برقرار کند، گفت: مردم همان منطقه در کنار نیرو‌های مسلح می‌توانند در راستای برقراری امنیت منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مأموریت‌های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی اظهار کرد: قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه از جمله: قرارگاه قدس و حمزه سیدالشهداء (ع) به طور دائم و مستمر در حال انجام عملیات، رزمایش و تمرین آمادگی‌ها می‌باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات