سردار کاظم یزدانی:

حضور با شکوه بسیجیان، تجدید بیعت با نظام و رهبری است

رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ پیرامون اجتماع باشکوه بسیجیان در استادیوم آزادی گفت: حضور پرشور بسیجیان، نمایشی بسیار بزرگ در مقابل خباثت های چهل ساله دشمنان ایران به خصوص آمریکای جنایتکار بود.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۴۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ پیرامون اجتماع باشکوه بسیجیان در استادیوم آزادی گفت: با توجه به خباثت های پی در پی نظام سلطه به ویژه فشار اقتصادی تحمیلی کنونی بر ایران اسلامی، حضور بسیجیان یک پیام بسیار مهم برای نظام سلطه دارد و آن اینکه، ملت ایران جزو آن دسته از افرادی هستند که همچون مسلمانان از صدر اسلام تاکنون، همواره در مقابل هرگونه ظلم و سلطه ایستادگی و مقابله کرده اند. 

وی افزود: حضور پرشور بسیجیان، نمایشی بسیار بزرگ در مقابل خباثت های چهل ساله دشمنان ایران به خصوص آمریکای جنایتکار بود و بحمدا... مردم عزیزمان در این چهل سال به خوبی در مقابل این فشارها مقاومت کرده اند و در این مسیر پیروز هم بوده اند.

سردار یزدانی خاطر نشان کرد: معنا و مفهوم دیگر این اجتماع عظیم بسیجی و مردمی، علاوه بر اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود، در واقع تجدید بیعت با نظام و مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» نیز هست که این موضوع به شدت موجب سرخوردگی دشمنان شده است. 

رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه تهران بزرگ در پایان اذعان داشت: هرگاه ما با همدلی، انسجام و اتحاد ملی برای انجام هر کاری در صحنه حضور پیدا کرده ایم در ناکام گذاشتن دسیسه های استکبار جهانی موفق بوده ایم و مطمئنّاً این نمایش اقتدار بسیجیان به غیر از حضور صد هزار نفری بسیجیان تهران بزرگ در استادیوم آزادی، در سر تا سر کشور هم به نشانه بیعت دوباره با رهبری معظم انقلاب اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات