فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیجار:

تثبیت امنیت پایدار استان کردستان هدف اصلی رزمایش " امنیتی محرم " است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیجار با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم در ارتفاعات شاهو کامیاران اظهار داشت:دشمنان ما بدانند رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در تمامی لحظات آماده دفاع از میهن خود هستند و خاک ایران تجزیه ناپذیر است.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۵۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیجاردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، کردستان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم در ارتفاعات شاهو کامیاران اظهار داشت:دشمنان ما بدانند رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در تمامی لحظات آماده دفاع از میهن خود هستند و خاک ایران تجزیه ناپذیر است.


وی با بیان اینکه رزمندگان غیور کرد در دوران انقلاب و دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام اثبات کرده اند، افزود:دشمنان بدانند این رزمندگان مانند گذشته به صورت فعال آماده مبارزه با ضد انقلاب هستند.

شعبانی تاکید کرد:یکی از مهمترین اهداف مهم این رزمایش تثبیت امنیت پایدار استان کردستان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه دشمنان ما هیچوقت ساکت نمی‌نشینند، اعلام کرد:هدف اصلی آن‌ها ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که هیچوقت به آن نرسیدند.

وی عنوان کرد: رزمندگان خستگی ناپذیر کردستان در این رزمایش با حضور پر شور خود به رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنند برای حفظ نظام و ارزش‌های آن تا پای جان می‌ایستند.

به گفته شعبانی، هدف اصلی دشمنان در منطقه کردستان خدشه دار کردن امنیت پایدار این منطقه است و این را بدانند رزمندگان غیور کرد اجازه نخواهند داد خواب آشوب دشمنان در این منطقه تعبیر شود.
ارسال نظرات