خبرهای داغ:
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی:

86 مددجوی آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 333 واحد مسکونی در شش ماهه نخست امسال برای مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد در حال ساخت است که از این تعداد 86 واحد تکمیل و تحویل خانوارهای نیازمند شده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ناصر رمضانی، با اعلام اینکه برای ساخت و خرید واحدهای مسکونی در این مدت هشت میلیارد و 538 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: برای ساخت واحد های مسکونی مددجویان سه میلیارد و 600 میلیون تومان از طریق اعتبارات دولتی و 750 میلیون تومان نیز از طریق صدقات مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران استان در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: خیران در قالب طرح رضوان در شش ماهه نخست امسال سه میلیارد و 700 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان کمک کرده اند.

رمضانی با بیان اینکه این نهاد علاوه بر خرید و ساخت مسکن، برای تعمیر و بهسازی منازل مددجویان نیز اقدام می کند، ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال هزار و 116 واحد مسکن مددجویان تعمیر و بهسازی شده است.

وی با تاکید به اینکه در شش ماهه نخست امسال 800 میلیون تسهیلات مسکن از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است، عنوان کرد: برای ساخت و خرید مسکن مبلغ 660 میلیون تومان نیز آورده خود مددجویان بوده است.

رمضانی بیان کرد: از 49 واحد مسکونی نیمه تمام در سال گذشته 22 واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده و بقیه در حال پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها