خبرهای داغ:

دیدار صمیمی فرمانده ناحیه سپاه با بسیجیان روستای مشراگه هندیجان

   فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با بسیجیان روستای مشراگه شهر زهره هندیجان دیدار و از آنها برای فعالیت و حضور در برنامه های سپاه و بسیج و همکاری خوب در مراسمات مذهبی تقدیر و تشکر نمود و گفت:هر جا نیروهای بسیجی و سپاهی در صحنه باشند قطعا موفقیت حاصل می شود و بسیجیان با تمام وجود در کارهای فرهنگی ،عمرانی ، نظامی ،بهداشتی وورزشی پای کار هستند.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۴۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در شب یکشنبه فرمانده ناحیه سپاه به همراه فرمانده حوزه روستایی شهید آوینی و روحانی مستقر در بخش چم خلف عیسی با بسیجیان ودهیار و شورای روستای مشراگه از توابع شهرزهره هندیجان دیدار نمود.
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد خواستار تعامل و همکاری بیشتر بسیجیان در فعالیت های بسیج در این منطقه شد و از بسیجیان برای توجه به اهداف بسیج و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود:سپاه و بسیج در کنار مردم محروم مناطق روستایی هست و با تمام امکانات و ظرفیت ها در کارهای عمرانی و دیگر خدمات رفاهی کوتاهی نخواهد شد و همیشه یاری رسان مناطق روستایی هست و هر جا نیاز باشد سپاه و بسیج آماده انجام وظیفه بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی بابیان آمادگی سپاه و بسیج در کارهای محرومیت زدایی گفت:در کارهای عمرانی و پروژه های محرومیت زدایی سپاه و بسیج اقدامات خوبی برای رفاه حال مردم ومخصوصا در مناطق روستایی انجام داده و اینگونه اقدامات با جدیت همچنان ادامه خواهد داشت و دهیاری و شورای مشراگه باهمکاری بسیج وسپاه برای رفاه حال مردم باهم ودرکنار هم گام های تاثیرگذارتری برداشته شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها