یادداشت/مرتضی ایزدی

ویزگی های مهم همایش بزرگ بسیجیان در کرمان

همایش بسیجیان کرمان در ۱۲ مهر برخوردار از چند ویژگی مهم و حائز اهمیّت است از جمله اینکه در بازه زمانی حساسی برگزارشد
کد خبر: ۹۰۶۶۵۰۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛همایش بسیجیان کرمان در ۱۲ مهر برخوردار از چند ویژگی مهم و حائز اهمیّت است. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها بیان می گردد:
از ویژگی های این رزمایش تأثیر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه¬ای (مدظله العالی) در سخنرانی زنده و همزمان با سراسر کشور برای بسیجیان بود و این مطلب چنان اهمیتی داشت که بسیجیان با توجه تمام فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) را دنبال می کردند.
ویژگی دیگر این رزمایش مربوط به شرایط زمانی آن بود. در زمانی که نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار در جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و به تبلیغ علیه ما می پردازند این رزمایش برگزار می شود آن هم با حضور حداکثری بسیجیان کرمان.
از ویژگی های این رزمایش، انتقال روحیه انقلابی و پیام اقتدار برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در داخل کشور و منطقه و جهان بود.
ویژگی بعدی این رزمایش بیانگر پیام مقاومت و همراهی بسیجیان کرمان در کنار امام خامنه ای (مدظله العالی) در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این رزمایش به دشمنان پیام داد که بسیجیان ما برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایستاده¬اند.
ویژگی دیگر این رزمایش اعلام آمادگی و در صحنه بودن بسیجیان بود.
از نکات جالب توجه رزمایش اقتدار بسیجیان در کرمان پخش مستقیم سخنرانی حضرت امام خامنه¬ای از ورزشگاه آزادی تهران بود که فضایی را بر مصلی کرمان حاکم کرده بود که گویی رهبر معظم انقلاب رودررو و به طور مستقیم با بسیجیان کرمان صحبت می کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
تهیه: مرتضی ایزدی
ارسال نظرات
آخرین اخبار