خبرهای داغ:
در مزار شهدای گمنام و در پارک موزه دفاع مقدس تبریز صورت می گیرد

برگزاری دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۰۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی گفت: در طرح راهنمای نوروزی سال 97، در کنار ایستگاه های طرح ملی  ایمنی سفر وسلامت مسافران نوروزی، فضایی بنام فضای دوستدار کودک و نوجوان ترتیب یافته بود که کودکان(گروه سنی 5 تا 12 سال) در این فضاها اقدام به نقاشی با عناوین «نه به حوادث جاده ای» در قالب صلح و دوستی می کردند که این آثار از سرتاسر کشور به دبیرخانه آن که امسال در تبریز بود ارسال که در مجموع 44500 اثر از داخل کشور وصول شد و تعدادی اثر نیز از خارج کشور دریافت شد.

 وی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی با 6566 اثر و  خراسان رضوی با 5866 و  اصفهان با 3881 اثر رتبه های نخست تا سوم را از لحاظ تعداد آثار بخود اختصاص دادند.

کنعانی به تاریخ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره اشاره کرد و افزود: آیین اختتامیه دومین جشنواره بین  صلح و دوستی  روز چهارشنبه 18 مهر قبل از ظهر  در مکان بسیار زیبا و معنوی پارک موزه شمیم پایداری تبریز که معطر به عطر شهدای گمنام و آثار دفاع مقدس است برگزار خواهد شد و از نفرات برتر جشنواره تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: صلح و دوستی بر ای ما خیلی مهم است و جز برنامه های اصلی هلال احمر است و هلال احمر سعی دارد باانجام برنامه های جذاب از کودکی این فرهنگ را درمیان فرزندان این مرزوبوم نهادینه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها