معاون امور اقتصادی استاندار لرستان

واحد‌های تملیکی بانک‌ها به متقاضیان جدید واگذار شود

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: تمدید تسهیلات و یا واگذاری واحد‌های تملیکی به متقاضیان جدید در دستور کار بانک‌های عامل قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۸۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با بیان اینکه در برخی بانک‌ها شاهد قوانین دست و پا گیر هستیم، اظهار کرد: بایستی راه حل منطقی برای حل این مشکل یافت.

وی خاطرنشان کرد: تمدید تسهیلات و یا واگذاری واحد‌های تملیکی به متقاضیان جدید در دستور کار بانک‌های عامل قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان ضمن تاکید بر رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بیان داشت: انتظار می‌رود تسهیلات تنها در قالب واحد‌های تولیدی متقاضی ارائه نشود، بلکه نگاهی نیز به سوی موانع واحد‌های تولیدی مشکل‌دار صورت گیرد.

امیری افزود: اگر مصوبه خاصی در مورد یک واحد اجرایی نمی‌شود بایستی دلایل اجرایی نشدن آن را بررسی و نه اینکه آن را رها کرد.

وی از اجرایی شدن ۵۷ درصد مصوبات استانی رونق تولید خبر داد و گفت: مابقی مصوبات به دلیل مشکلات متقاضی و یا موانع تولید در سطح ملی اجرایی نشده است.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه برخی مصوبات خارج از قانون را بایستی به چارچوب قانون بازگرداند، افزود: یکی از مشکلات در بحث سرمایه‌گذاری، اهلیت داشتن سرمایه‌گذار است و لذا بایستی در ابتدای هر طرح اهلیت فنی، مالی و علمی سرمایه‌گذار بررسی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار