فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن به دنبال به هم ریختن ثبات ایران است

فرمانده سپاه الغدیر بابیان اینکه اراده‌هایی است که می خواهند ثبات در ایران اسلامی نباشد، گفت: پشت این مسئله مثلث آمریکا اسرائیل و برخی کشورهای عربی منطقه هستند که تلاش دارند این ثبات را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۸۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در جلسه معرفی دادستان نظامی یزد گفت: تعامل خوبی بین نیرو‌های مسلح در استان یزد وجود دارد که موجب تقویت آن‌ها می‌شود و این تعامل به نظر می‌رسد در کشور کم نظیر است.

وی با بیان اینکه اهمیت نیرو‌های مسلح بر همگان روشن است، افزود: امروز ثبات و امنیت مملکت بخاطر حضور نیرو‌های مسلح و انتظامی و مجموعه سپاه و عزیران بسیحی ما است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: چندی قبل وزیر اطلاعات فرانسه در ملاقاتی که با عزیزان امنیتی سپاه داشت، گفته بود من افتخار می‌کنم که در کشوری هستم که مهد امنیتی دنیا است.

جمیری ادامه داد: بعد گفته بود ما می‌دانیم که اطراف شما چه مسائلی می‌گذرد و شما در بین این همه شرایط آشوب و اغتشاش همچنان مجموعه باثباتی هستید که دارد می‌درخشیسد. این حرفی است که دشمن به آن اذعان می‌کند.

وی اضافه کرد: آن‌ها در واقع می‌دانند چه خبر است، چون خودشان این آشوب‌ها را ایجاد کرده اند. این مسائلی که الان در غرب آسیا است و آشوب‌هایی که ایجاد شده ساخته دست خودشان است.

فرمانده سپاه الغدیر تأکید کرد: اراده‌هایی است که می‌خواهند ثبات در ایران اسلامی نباشد. پشت این مسئله مثلث آمریکا اسرائیل و برخی کشور‌های عربی منطقه هستند که تلاش دارند این ثبات را از بین ببرند.

جمیری یادآور شد: مثلا برخی مواقع سناریویی تعریف می‌کنند تا بین مردم ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند، چون وحشت دارند که مردم ایران با مردم عراق پیوند بخورند. آن‌ها از گردهمایی عظیم اربعین حضرت سیدالشهدا وحشت دارند.

وی تصریح کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که منطقه را بی ثبات کنند و برای بی ثبات کردن منطقه تلاش می‌کنند. اینجاست که پاسخ دندان شکنی از نیرو‌های مسلح دریافت می‌کنند و وحدتی که امروز در بین نیرو‌های مسلح وحود دارد موجب شده که این ثبات همچنان در کشورمان وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد: دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در سخنانی گفته بود تنها مجموعه‌ی نیرو‌های مسلح اند که توانسته اند به برنامه چشم انداز برسند و حتی روزدتر به این چشم انداز رسیده اند.

جمیری خاطرنشان کرد: طبق چشم انداز ما قرار بود قدرت منطقه‌ای باشیم، اما ما امروز یک قدرت جهانی هستیم. امروز ما در برد موشکی در توانمندی و قدرت نظامی که داریم یک قدرت جهانی محسوب می‌شویم و این هم چیزی نیست جز نتیجه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی که دارند نیرو‌های مسلح را هدایت می‌کنند.

وی اظهار داشت:‌ای کاش همه مجموعه‌های کشور به ویژه قوه اجرایی ما که نقش عمده‌ای در این چشم انداز دارد به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه می‌کرد تا این مسیر به خوبی طی شود و بتوانیم به اهدافی که در چشم انداز مشخص شده برسیم.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: دشمن به دنبال این است تا بین مردم اختلاف‌های قومی و مذهبی ایجاد کند، البته آن‌ها نمی‌دانند که با عملیاست تروریستی شبیه آنچه گه در اهواز انجام دادند موجب می‌شوند تا اتحاد و انسجام بین قومیت‌های مختلف کشور بیشتر شود. به تعبیر امام هرچه می‌خواهید ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود.
ارسال نظرات