مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پیاده روی اربعین بزرگ‌ترین تریبون حقانیت شیعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از آورده‌های دهه چهارم انقلاب اسلامی است و این حرکت عظیم امروزه به بزرگ‌ترین تریبون و بلندگوی حقانیت شیعه است.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۶۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

بلندگوی حقانیت شیعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ماه‌نشان، گفت: دشمن از هر ابزاری برای تضعیف اربعین استفاده می‌کند ولی موفق نمی‌شود.

وی اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری باید اربعین امسال پررونق و باشکوه تر از سال‌های گذشته باشد.

صفی یاری گفت: مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، سازمان تبلیغات اسلامی است و این کمیته اربعین نقش مهمی در کیفیت پیاده‌روی اربعین داشته و موظف به تجهیز فرهنگی زائران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمنان بیکار نیستند و با ترفندها و نقشه‌های مختلف سعی دارند حرکت معنوی پیاده‌روی اربعین را کم‌رنگ نشان دهند ولی موفق نمی‌شوند.

صفی یاری تصریح کرد: دعوای عرب و عجم از دیگر برنامه‌های اتاق‌های فکر دشمن است و ساخت صدها کلیپ غیرواقع و کذایی باهدف اختلاف بین ایرانی و عراقی از برنامه‌های دشمن برای به چالش کشیدن حرکت عظیم اربعین خواهد بود.

صفی یاری افزود: زائران ایرانی باید بیش‌ازپیش متوجه تحرکات و شیطنت‌های دشمن در مسیر پیاده‌روی اربعین باشند و مهر و الفت با عراقی‌ها را که با اخلاص به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند بیشتر کنند.

وی ابراز کرد: پیاده‌روی اربعین یکی از آورده‌های دهه چهارم انقلاب اسلامی است و این حرکت عظیم که امروزه بزرگ‌ترین تریبون و بلندگوی حقانیت شیعه است به برکت قطره‌قطره خون شهدا است.

 

 

ارسال نظرات