خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد

برپایی 85 ایستگاه مشاوره مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این ایستگاه ها طبق روال سال های گذشته و با آغاز فصول سرد سال ايستگاه هاي مشاوره ايمني و مصرف بهينه با هدف اطلاع رساني مخاطرات گاز طبيعي در صورت استفاده نکردن درست از نعمت گاز طبیعی و مدیریت مصرف در 85 نقطه از مراکز پردد استان دایر می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۰۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، محمدعلی فتح اله زاده با تشریح اهداف برگزاری ایستگاه ها، افزود: ایستگاه های مشاوره ای این شرکت به منظور ارائه اطلاعات و مشاوره هاي لازم  به مشترکین در خصوص نحوه استفاده ایمن و راه های درست مصرف بهینه گاز طبیعی توسط کارشناسان مجرب شرکت گاز استان به صورت چهره به چهره و با توزیع اقلام اطلاع رسانی شامل بروشورها و پرسشنامه چک لیست کنترل وسایل گاز سوز و ... از 21مهر ماه به مدت یک هفته دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی و تحلیل حوادث گاز طبیعی نشان می دهد بیشترین حوادث گاز گرفتگی در نخستین افت محسوس دما رخ می دهد، اظهارداشت: مشترکین گاز طبیعی قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کرده و پس از راه اندازی وسایل گرمایشی از محکم شدن بست شیلنگ متصل به وسیله گاز سوز اطمینان یافته و در پشت بام برای سهولت تخلیه محصولات احتراقی از کلاهک H شکل استفاده کنند.

فتح اله زاده با اشاره به اینکه این ایستگاه ها به مدت یک هفته آماده پاسخگویی و راهنمایی مردم در خصوص مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی خواهد بود از عموم مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست کرد: در صورت داشتن هرگونه سوال به ایستگاه های مشاوره  مراجعه و از راهنمایی های کارشناسان بهره مند شده  و با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ولی نعمتان خود در شرکت گاز را در ارائه و ارتقاي خدمات كمی وكيفی به همشهریان یاری کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت در پایان ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی از سوی مشترکین و مشارکت و همراهی مردم شاهد کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی در زمستان امسال باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها