خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بی‌اعتقادی به نصرت الهی ریشه همه مشکلات است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بی‌اعتقادی به نصرت الهی ریشه همه مشکلات کنونی است.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۶۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات کنونی برگشت به شعار «ما می توانیم» است، به طوری که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با این شعار بر دشمن پیروز شدند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سند عزت، افتخار، اقتدار و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود، ادامه داد: : برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور تلاش زیاده شده و  چه در زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی یا ایستادگی مقابل رژیم متجاوز شهدای زیادی تقدیم شد.

این مسئول با بیان اینکه تحریم های دوران دفاع مقدس از جمله تحریم سیم خاردار همچنان در حافظه ملت ایران است، بیان کرد: این ملت بزرگ مسلمان به امر امام خود و رهبر خود ۸ سال در برابر  کل دنیا و استکبار جهانی ایستادگی کرد تا جایی که ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکست به طوری که هم اکنون در جایگاهی قرار گرفته ایم که پیام های انقلاب را به تمام دنیا صادر می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی دنیا را به هم ریخته است و بدون داشتن هیچ متحد خارجی  بر رژیم متجاوز غلبه کردیم، گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است.

وی ریشه تمام مشکلات کنونی کشور را در سستی اعتقاد به نصرت الهی و عدم باور به این نکته که _ ما در بدترین شرایط دفاع مقدس توانستیم پس اکنون هم می توانیم_ دارد، اضافه کرد: شهدا جسم شریف شان را به خاک سپردند، روح پاک و بزرگ شان عروج کرد، اما راه شان را به شما مردم سپردند ان شاء الله که بتوانیم این بار امانت را به مقصد برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات