تشکر سازمان بسیج رسانه از اقدام جهادی برخی نمایندگان کرمان در مجلس

سازمان بسیج رسانه استان کرمان در بیانه ای از اقدام جهادی و آگاهانه ی برخی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مخالفت با تصویبfatf   تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۰۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سازمان بسیج رسانه استان کرمان در بیانه ای از اقدام جهادی و آگاهانه ی برخی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مخالفت با تصویبfatf   تشکر کرد.

متن پیام بیدن شرح است:

« اصل دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به تبیین اصول سیاست خارجی نظام اختصاص یافته است، بر استواری سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر نفی هرگونه سلطه¬جویی و سلطه-پذیری، حفظ استقلال همه¬جانبه و تمامیت ارضی کشور و … تأکید کرده است و هر گونه قراردادی را که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگی و نظامی و سایر شئون کشور گردد را ممنوع کرده است.

در نتیجه این امر بدیهی می‌نماید که عمل به این اصول قانون اساسی در اتخاذ هرگونه تصمیم از سوی مقامات قوای مختلف حکومت لازم و ضروری است و در بررسی هر تصمیم مربوط به سیاست خارجی از سوی دولت و یا مجلس، سنجش آن با این معیار قانون اساسی، باعث تمییز صحت یا اشتباه بودن آن رفتار‌ها خواهد شد.

اکنون که در آستانه ی چهل سالگی انقلاب هستیم بسی خدا را شاکریم که برخی از نمایندگان  این دیار همچنان پایبند ارزش های انقلاب مانده اند و با احساس وظیفه دینی ، انقلابی ، ملی و با تبعیت از ندای مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) با رای آگاهانه ی خود و مخالفتشان با تصویب fatf، بر استقلال و تمامیت ارضی کشور تاکید دارند و از این  سویی تصویب این لایحه را که موجب نگرانی آحاد مردم و خصوصا جهادگران عرصه ی شهادت و رسانه شده است را به صلاح کشور نمی دانیم.

در پایان بر خود می بالیم که به نمایندگی مردمان این دیار در مجلس شورای اسلامی افرادی  فهیم و لایق حضور دارند ، از یکایک آنان به ویژه آقایان محمد رضا پور ابراهیمی،محمد مهدی زاهدی و یحیی کمالی پور تشکر کرده باشد و امید بر آن داریم که این اقدامشان ذخیره ی آخرتشان گردد، انشاءالله.

ارسال نظرات