نماینده مردم جیرفت در خانه ملت:

از هر اهرم قانونی برای انتخاب سریعتر استاندار کرمان استفاده کردیم، اما جواب نداد!

"یحیی کمالی‌پور در خصوص اینکه آیا استانداری کرمان تعیین تکلیف خواهد شد یا خیر؟ گفت: یک لیست ۳۰ نفره در این راستا تاکنون به دولت ارایه داده شده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۶۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرملن؛نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ما از همه اهرم‌های قانونی استفاده کرده‌ایم تا دولت وضعیت استاندار کرمان را مشخص کند به‌طوری‌که هم طرح سوال و هم تذکر را در مجلس شورای اسلامی داده و هم مصاحبه متعدد از سوی اعضای مجمع نمایندگان در این زمینه صورت گرفته و خلاصه هر کاری که می‌توانستیم انجام داده‌ایم، اما متاسفانه آن‌ها مملکت را رها کرده‌اند و دیگر خیلی قیدی برای ماندن و رفتن ندارند.

"یحیی کمالی‌پور" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، در خصوص اینکه آیا استانداری کرمان تعیین تکلیف خواهد شد یا خیر؟ گفت: یک لیست ۳۰ نفره در این راستا تاکنون به دولت ارایه داده شده است.

وی با اشاره به وعده‌های وزارت کشور در خصوص تعیین تکلیف شدن استاندار کرمان در هر هفته، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته دولت هر روز وعده هفته آینده برای تعیین استاندار کرمان داده‌اند، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته و امروز دیگر ما به جای دولت خجالت می‌کشیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که استان کرمان ۱۱ درصد وسعت کشور را در بر دارد، ابراز عقیده کرد: ما از همه اهرم‌های قانونی استفاده کرده‌ایم تا دولت وضعیت استاندار کرمان را مشخص کند به‌طوری‌که هم طرح سوال و هم تذکر را در مجلس شورای اسلامی داده و هم مصاحبه متعدد از سوی اعضای مجمع نمایندگان در این زمینه صورت گرفته و خلاصه هر کاری که می‌توانستیم انجام داده‌ایم، اما متاسفانه آن‌ها مملکت را رها کرده‌اند و دیگر خیلی قیدی برای ماندن و رفتن ندارند.

به گزارش بسیج ،از ۸ خردادماه سال جاری و پس از استعفای علیرضا رزم حسینی از استانداری کرمان تاکنون این استان به صورت سرپرست اداره می‌شود
ارسال نظرات