با سارقان صندوق صدقات کمیته امداد برخورد می شود

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان گفت: نیروی انتظامی استان کردستان با سارقان صندوق‌های صدقات کمیته امداد برخورد جدی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۴۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار مسعود خرم نیا، در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد با فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، با بیان اینکه سرقت از صندوق‌های صدقات یکی از آسیب‌ها و معضلاتی است که در جامعه به وجود آمده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان کردستان با سارقان صندوق صدقات کمیته امداد، برخورد جدی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان گفت: با توجه به پراکندگی صندوق صدقات در سطح معابر و خیابان‌های کردستان کنترل همه آن‌ها سخت است، اما با این وجود، نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت این صندوق‌ها به کار می‌گیرد.

وی افزود: در صورت مشاهده سرقت از صندوق‌های صدقه کمیته امداد، ضمن دستگیری سارق و تنظیم صورت جلسه، جهت انجام مراحل بعدی به مراجع قضایی تحویل و ارجاع داده می‌شود.


محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان هم در ادامه با بیان اینکه این نهاد وظیفه دارد صدقات و کمک‌های مردمی را به‌عنوان یک امانت به دست نیازمندان برساند، گفت: متأسفانه برخی اوقات شاهد سرقت از این صندوق‌ها هستیم که امید است با همکاری نیروی انتظامی و مردم این معضل از بین برود.

وی ضمن اشاره به اینکه این نهاد در زمینه ایمن‌سازی صدقات مردمی، تعدادی از صندوق‌ها را ضدسرقت کرده است، خاطرنشان کرد: بهترین روش پرداخت صدقات، استفاده از روش‌های الکترونیکی و نوین است که از طریق شماره‌گیری کد # ۰۸۷*۸۸۷۷* صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان یادآور شد: سال گذشته مردم خیرخواه استان کردستان ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که ۱۰۰ درصد آن برای کمک به نیاز‌های تحصیلی، درمان، ازدواج، کمک به ساخت مسکن و اشتغال نیازمندان این استان هزینه شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات