خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

ارائه خدمات در مرکز مشاوره شمیم به اقشار مختلف مردم در آذربایجان غربی

معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی از ارائه خدمات مشاوره‌ای در مرکز مشاوره شمیم به اقشار مختلف مردم در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۳۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

 کاظم تارقلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: مرکز مشاوره شمیم یکی از مراکز معتبر و موفق در حوزه ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف است که برای آحاد مردم در جامعه خدمات لازم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در این مرکز 19 نفر متخصص در زمینه های مختلف به عنوان مشاور برای آحاد جامعه پاسخگو هستند، ادامه داد: ارتقای سلامت روانی جامعه و تامین بهداشت روانی یکی از مهم ترین اهدافی است که در این مجموعه دنبال می شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اجرای طرح کرامت در محلات حاشیه نشین، اهتمام برای رفع مسائل تنش آفرین در زندگی فردی و اجتماعی، ترویج آموزه های اخلاقی و تقویت سلامت معنوی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه استان از بافت فرهنگی پیچیده ای برخوردار است، اضافه کرد: بنابراین از روانشناسان و متخصص های حاذق که به علم جامعه شناسی هم مسلط هستند بهره گرفته می شود.

این مسئول هفته سلامت روان و برنامه های مختلف این ایام را مورد اشاره قرار داد و گفت: بررسی پرونده‌ های سربازان جهت حصول اطمینان از سلامت روان شان، برپایی آئین قرائت زیارت عاشورا، راه اندازی ایستگاه مشاوره در پایگاه های نماز جمعه از جمله این برنامه هاست.

تارقلی برپایی کلاس آموزشی بهداشت روان، مشاوره رایگان، برپایی صبحگاه مشترک، برگزاری دوره های آموزشی برای سربازان و کارکنان و تجلیل از فعالان بهداشت روان را برنامه های دیگر این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات