مدرسه منطقه محروم با تلاش بسیجیان جهادگر، رنگی زیبا به خود گرفت

برگزاری اردوی جهادی مرمت و رنگ آمیزی مدرسه شهید باهنر دهستان دهسرد، به وسیله ۲۰ خواهر جهادگر بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده شهرستان ارزوئیه از ۱۸ مهر آغاز و تا ۲۱ مهر ادامه داشت.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۷۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مسعود احمدی زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه ارزوئیه با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه ارزوئیه با همت دانش آموزان جهادگر و با اخلاص، طرح مرمت و رنگ آمیزی یکی دیگر از مدارس این شهرستان را در دستور کار خود قرار داد، گفت: برگزاری اردوی جهادی مرمت و رنگ آمیزی مدرسه شهید باهنر دهستان دهسرد، به وسیله ۲۰ خواهر جهادگر بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده شهرستان ارزوئیه از ۱۸ مهر آغاز و تا ۲۱ مهر ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی جهادگران به فعالیت رنگ آمیزی پرداختند، افزود: با تلاش شبانه روزی این جهادگران مدرسه شهید باهنر رنگ و رویی دوباره به خود گرفت.

احمدی زاده با اشاره به اینکه بی شک بسیجیانی که خودجوش و خالصانه در جهت آباد کردنمناطق محروم در این اردو‌ها شرکت می‌کنند و مقصدشان محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است و تلاش می‌کنند تا با ساخت و ساز و آبادانی در مناطق کم برخوردار، محرومیت‌ها را بزدایند، در پیشگاه خداوند از اجر و پاداش بالایی برخورداند، بیان داشت: با توجه به استقبال خوب دانش آموزان در تلاش هستیم فعالیت‌های شایسته و اثرگذار عمرانی در مدارس انجام دهیم.
ارسال نظرات