خبرهای داغ:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت:

موافق طرح شفاف سازی آراء نمایندگان هستم و آن را امضا کردم

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت گفت: موافق طرح شفاف سازی آرای نمایندگان هستم و آن را امضاء کردم.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۰۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

سید حمزه امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه اگر کنترل دقیق باشد هیچ گونه گرانی در بازار رخ نمی دهد افزود: عده ای به بهانه مخالفت با دولت ملت را اذیت می کنند و ما نباید بهانه ای به دست دشمن با عنوان گرانی بدهیم.
وی در ادامه گفت: طرح فاضلاب مدرن هشترود 40 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که فعلا 10 میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه در نظر گرفته شده و امیدوارم تا پایان سال 98 پروژه فاضلاب مدرن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی تقریبا به اتمام برسد.
سید حمزه امینی درباره راکد ماندن طرح اجرای قطعه پنج آزاد راه هشترود مراغه گفت: این طرح قرار بود با 60 درصد مشارکت دولت و 20 درصد بخش خصوصی و 20 درصد بانک سپه اجرا شود که متاسفانه تاکنون بانک سپه نتوانسته به تعهدات خود تا حالا عمل کند.
وی ادامه داد: قرار بود 50 میلیارد تومان به عنوان پرداخت اولیه ازسوی بانک سپه در روزشنبه هفته گذشته پرداخت شود که تاکنون فعلا عملیاتی نشده است.
اینی اضافه کرد: بارها گفته ام که آب شرب فعلی هشترود دارای آرسینیک ست و قابل شرب نیست و سلامت مردم شهر هشترود را تهدید می کند که امیدوارم پس از آبگیری سد کلقان با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد تومان که فقط300 میلیارد تومان آن هزینه لوله گذاری است آب شرب سالم به سفره های مردم هشترود برسد.
وی گفت: بزودی سرمایه گذاری های جدید با احداث کارخانه های اکسید تتانیوم, آهن اسفنجی, ریل آسانسور و پالایشگاه نفت در شهرک پروفسور هشترودی انجام خواهد گرفت که می تواند اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها