رئیس پلیس راهور منطقه 19:

بی توجهی عابران پیاده یکی از دلایل تصادفات جاده ای است

خبرگزاری بسیج: رئیس پلیس راهور منطقه 19 بیشترین دلیل تصادفات جاده ای و قفل شدن ترافیکی جاده ها را عدم رعایت اصول راهنمایی و رانندگی و بی توجهی افراد در اصول رانندگی و همچنین عابران پیاده دانست.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۵۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ سرهنگ گودرزی گفت : محور اصلی تهران- قم از جمله شریان های پر ترافیک در این محدوده است که دلیل آن وجود بهشت زهرا(س) و مراکز صنعتی و تجاری در باقرشهر و نزدیکی باقرشهر است . من از شهروندان عادی و افراد مصیبت دیده که قصد تشرف به بهشت زهرا(س) را دارند و دیگر شهروندان می خواهم در درک درست موقعیت مکانی در پارک خودروهای خود دقت بیشتری داشته باشند تا با ایجاد ترافیک در حق دیگر شهروندان تضیعی صورت نگیرد.

در نشست صمیمی رئیس پلیس راهور منطقه 19 و شهردار باقرشهر ، حل گره های ترافیکی محور جاده تهران- قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت . علیرضا ناصری پور ، شهردار باقرشهر با اشاره به قانونمندی شهروندان باقرشهری ، راه اندازی پل روگذر ابتدای کهریزک را در کاهش حجم ترافیکی هر دو شهر بسیار مفید دانست  و ابراز امیدواری کرد با تسریع انجام این پروژه از مشکلات ترافیکی در شهر کاسته شود.

شهردار باقرشهر در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی ، پلیس راهور نیز حافظ و مجری نظم شهری در حوزه ترافیکی دانست وبا اهدای گل و هدیه از زحمات پلیس راهور منطقه 19 تقدیر کرد .

 

ارسال نظرات