خبرهای داغ:
به میزبانی ارومیه صورت می‌گیرد

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت مرحله کشوری به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۲۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد پوریوسف بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن شهید امینی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی مرحله کشوری در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این قبیل رویدادهای فرهنگی را یک اقدام ارزشمند و مایه افتخار برای این دانشگاه عنوان کرد و ضمن ابراز خشنودی از استقبال جامعه دانشجویی برای استمرار بخشیدن به آن ابراز امیدواری کرد و پوشش خبری این رویداد را از رسانه‌ها مطالبه کرد.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات فوق در دو بخش اساتید و دانشجویی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در بخش خواهران 190 نفر و 211 نفر در بخش برادران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزاری مسابقات قرآنی را یک بهانه برای مانوس شدن با این کتاب آسمانی دانست و یادآوری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان یکی از پیشگامان در این زمینه وارد شده است تا فضای دانشگاهی رنگ و بوی معنوی و قرآنی به خود بگیرد.

پوریوسف بر لزوم اهتمام هر چه بیشتر برای برگزاری باشکوه این رویداد قرآنی تاکید کرد و بیان داشت: همه ظرفیت‌های موجود برای برپایی آبرومندانه این حرکت فرهنگی باید تجمیع شود، چرا که میزبانی ارومیه در این زمینه افتخاری برای استان ماست.

انتهای پیام

ارسال نظرات