خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

پیاده روی اربعین، نمایش اقتدار جامعه جهاني حسينی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست روشنگری و بصیرتی بسیجیان پایگاه حضرت رسول اکرم بسیج طلاب، همایش پیاده روی حسینی را نمايش‌ قدرت و اقتدار جامعه جهانی حسينی در مقابل جامعه استكباري دانست.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۱۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با بیان اینکه باید راه خود را بر اساس راه امام حسین(ع) و خدا قرار دهیم، خاطرنشان کرد: پیروزی مؤمنان الهی وعده خداست که به زودی محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، کمرنگ کردن عشق و ارادت به امام حسین(ع(، باورها و اعتقادات مسلمانان و شیعیان است ولی با توجه به بصیرت امت اسلامی مراسم پیاده روی اربعین حسینی با شکوه تر از گذشته برگزار می شود.

حجت الاسلام صمددوخت ادامه داد: در حقیقت مردم با حضور در این راهپیمایی ثابت می‌کنند از منتظران ظهور مهدی موعود(عج) هستند و همه‌ ساله با حضور در کنار قبر مظلوم تاریخ با امام عصر(عج) بیعت می‌کنند، در چهره‌های حاضران این گردهمایی عظیم شور انتظار به‌خوبی موج می‌زند، در میان شعارها و زمزمه‌های این کاروان همیشه شعار «لبیک یا حسین(ع)» ثابت است.

پیاده روی اربعین، نمایش اقتدار جامعه جهاني حسينی است

وی تأکید کرد: بخشی از این امت شکل‌ گرفته در پیاده‌روی اربعین مردم عراق هستند که خدمت به زائران حسینی را افتخار خود می‎دانند که این ثمره خون پاک امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام صمددوخت گفت: شیعه دو سلاح مظلومیت و شهادت را در اختیار دارد؛ همه جای دنیا مظلومیت و کشته شدن را نماد شکست می‌دانند ولی شیعه به برکت این دو سلاح توانسته مسیر تاریخ را تغییر دهد.
عضو شورای فرهنگی شهرستان بیان کرد: شیعیان از شهادت به‌ عنوان یک فرصت استفاده می‌کنند با این منطق که شهادت نشانه کرامت خداوند به انسان است، امام حسین(ع) نیز مدافعانه در مسیر شهادت گام گذاشت و ما نیز امروز ادامه‌ دهنده راه ایشان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها