به همت ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان خمین

كاروان كمك هاي مردمي شهرستان خمين به زائرين اربعين درکربلا

با بدرقه مردم و مسئولان شهرستان خمین کاروان کمک های مردمی شهرستان جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در قالب 13 کامیون به کربلای معلی اعزام شد .
کد خبر: ۹۰۶۹۲۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ حیدر خسروی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین گفت: 10 محموله  اوایل هفته جاری به کربلا ارسال شده که بااین محموله هادر مجموع 23 کامیون و تریلر را شامل شده است.
وی ادامه داد: ارزش این محموله ها با احتساب کمک های نقدی مردم خمین 30 میلیارد ریال تخمین زده شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین اظهار داشت : برنج، حبوبات، چای، قند و شکر، خرما، انواع کنسرو، ترشی، چادر، فرش، زیر انداز، موکت، پتو، آب گرمکن، چادر، گوشت قرمز و گوشت مرغ در قالب این محموله ها به کربلا ارسال شده است.
خسروی بیان کرد: خمین در راستای خدمات پیاده روی اربعین در سال جاری برپایی سه موکب بیت الزهرا(س) و ساقی عطشان کربلا را برای پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) در دستور کار دارد.
خسروی ادامه داد: 2 موکب ساقی عطشان و بیت الزهرا (س) برای اسکان و توزیع وعده غذایی، صبحانه، ناهار و شام زائران با مدیریت شهرستان خمین تدارک دیده شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین گفت: این موکب ها به مدت 12 روز به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی دارند و روزانه 6 هزار وعده غذایی در آن ها تهیه و توزیع می شود.
وی افزود: 200 خادم در قالب 6 اتوبوس برای خدمت به زائران و پذیرایی از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی اربعین حسینی جمعه اعزام می شوند.

ارسال نظرات