در پنجمین همایش شعر عاشورایی در ساوه مطرح شد:

شعر و ادبیات بیانگر اندیشه و بازتاب دهنده فرهنگ عمومی ملت ها است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر  سیدابراهیم حسینی گفت: نرم افزار و منطق دنیای استکبار زور است و اگر آمریکا و استکبار از لحاظ نرم افزاری حرفی برای گفتن داشتند، به اقداماتی مانند تحریم، ارعاب و ترور متوسل نمی‌شدند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۱۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در  پنجمین همایش شعر  عاشورایی در سالن ارشاد شهرستان ساوه گفت: شعر و ادبیات بیانگر اندیشه و بازتاب دهنده فرهنگ عمومی ملت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر  سیدابراهیم حسینی افزود: شعر و خطابه همانند رسانه ها با انتقال پیام، قدرت تاثیرگذاری بالایی دارد.

وی افزود: نرم افزار و منطق دنیای استکبار زور است و اگر آمریکا و استکبار از لحاظ نرم افزاری حرفی برای گفتن داشتند، به اقداماتی مانند تحریم، ارعاب و ترور متوسل نمی‌شدند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رسانه های نرم افزاری مانند انواع سخت افزاری بسته به محتوا و جهت گیری، می توانند تاثیر خوب یا بد داشته باشند و شعر عاشورایی نیز به مثابه یک رسانه باید پیام عاشورا را به درستی، به صورت حماسی و واقع ‌بینانه منتقل کند.
وی گفت: شاعر اهل بیت (ع) باید در بیانش دارای اخلاص و احساس مسئولیت باشد و باید اشعار عاشورایی فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ترغیب کند.

ارسال نظرات