خبرهای داغ:
امام‌جمعه خوی:

اشرار و حامیان آنان منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باشند

امام‌جمعه خوی گفت: عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۶۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌و المسلمین سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ربوده شدن تعدادی از نیروی‌های بسیجی و هنگ مرزی در مرز میرجاوه اظهار داشت: تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی استقرار داشتند، باخیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.

وی افزود: عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به‌ روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌ .

امام‌جمعه خوی بیان کرد: عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزادسازی ربوده‌شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است و بنابراین اشرار و حامیان آنان منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باشند.

در ادامه شکوری با اشاره به حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمود مَنْ أتاهُ ماشِیاً کَتَبَ اللهُ لَهُ بِکُلِّ خُطْوَةٍ حَسَنَةً وَ مَحی عَنْهُ سَیِئَةً وَ رَفَعَ لَهُ دَرَجَةً یعنی کسی که با پای پیاده به زیارت امام حسین برود خداوند هر قدمی را که بر می‌دارد یک حسنه برای وی می‌نویسد و یک گناه از او محو می‌کند و یک درجه از وی بالا می‌برد.

وی افزود: برای پیاده‌روی اربعین که چندین سال است به‌صورت گسترده و با شرکت نوع پیروان مذاهب اسلامی و حتی غیرمسلمانان از کشورهای مختلف جهان شرکت می‌کنند آثار و برکات متعددی از قبیل نمایش وحدت اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار،  اعلان جهانی مظلومیت و حقانیت شهدای کربلا،  شکست گروه‌های تکفیری به‌ویژه داعش در کشور عراق و  تحکیم اخوت و برادری اسلامی در میان دو ملت ایران و عراق دارد.

امام‌جمعه خوی با اشاره به اول آبان، روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: در سال 1378 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تشکیل و از سال 79 آغاز به کارکرد.

وی افزود: شناخت دقیق و علمی از امکانات و برخورداری‌ها، جلوگیری از مدیریت‌های سلیقه‌ای و بدون برنامه، زمینه‌سازی برای اجرای عدالت اسلامی در کشور، جلوگیری از گسترش اختلاف طبقاتی در کشور، مقابله با هدر رفت امکانات کشور در بخش‌های مختلف و آمادگی برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی از جمله فواید و برکات برنامه‌ریزی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات