خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

امسال هم پیاده روی اربعین با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امسال هم پیاده روی اربعین با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۳۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: بنابه فرموده مقام معظم رهبری باید در مراسم اربعین حماسه دیگری ایجاد شود چرا که دشمنان برای مقابله با حماسه اربعین حسینی تلاش کرده و در فضای مجازی تبلیغ می کنند تا نگذارند دوستداران امام حسین (ع) در کربلا جمع شده و حماسه و اجتماع عظیم اربعین صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: ما باید سعی کنیم در این اجتماع عظیم حضور داشته باشیم و اگر نتوانستیم خود حضور پیدا کنیم به افرادی که توان مالی ندارند کمک کنیم تا آن ها حضور داشته باشند، امام حسین چراغ هدایت است و دشمنان از این می ترسند که مردم با نور هدایت حضرت آن ها را رسوا نمایند.

این مسئول افزود: بنابه فرموده مقام معظم رهبری، ما باید دشمنان خود را بشناسیم و اعتماد به نفس و عزم مقابله با دشمن داشته باشیم، بعضی از روشن فکر نماها چون افرد تنبل، سست و در خواب غفلت هستند، دشمن را نمی بینند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: "تا جان در بدن دارم با کمک شما بسیجیان نخواهم گذاشت که عده ای ساز تسلیم و پناه به آمریکا را بزنند و این ملت را ذلیل کنند".

امام جمعه ارومیه افزود: چون آمریکا کار دیگر از دستش بر نمی آید، سراغ تحریم ملت ایران رفته است لذا همه ملت باید دست به دست هم بدهیم تا این تحریم ها بر کشور اثری نداشته باشد و سیلی محکمی بر دهان آمریکا بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات