خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

همایش بصیرتی همسران و فرزندان پاسداران در ارومیه برگزار شد

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری همایش بصیرتی همسران و فرزندان پاسدار به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

 فاطمه فیضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی پنج برنامه آموزشی و تربیتی با حضور استاد برجسته کشوری سعید عزیزی در ارومیه برگزار شد.

وی از حضور همسران و فرزندان پاسداران در این مراسم خبر داد و افزود: علاوه بر ارومیه در شاهین دژ و تکاب نیز برنامه های فوق برگزار شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

این مسئول محل برگزاری این همایش ها را کانون جوانان بسیج ارومیه، سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ و تالار هتل پایتخت تکاب عنوان کرد و گفت: سخنران اصلی این مراسم سعید عزیزی کارشناس امور خانواده بوده و از مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، معاون هماهنگ کننده لشکر سه حمزه، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شاهین دژ و ... نیز به عنوان سخنران دعوت شده بود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی پخش کلیپی از فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه خانواده در جامعه، توزیع بسته فرهنگی، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور سخنران ویژه جلسه، نمایش کلیپ مدافعان حرم را برنامه های جانبی این همایش عنوان کرد.

فیضی خاطرنشان کرد: راه های حفظ اقتدار آقایان در منزل، مهارت های همسرداری، آسیب های فضای مجازی و راه های مقابله با آن، چگونگی تکیه بر خدا و و ارتباط با ذات اقدس الهی، نحوه برقراری ارتباط کلامی با همسران و ... موضوع های این همایش بود.

فیضی با بیان اینکه خانواده ها امروزه در معرض آسیب های اجتماعی مختلف قرار گرفته اند بنابراین باید همواره باید در راستای ارتقای مهارت های آنها اهتمام ورزید تا اینکه کانون خانواده خود را همواره گرم نگه دارند، افزود: دشمن سست کردن بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در در این مراسم از 100 نفر تا 500 نفر شرکت کننده وجود داشته است، بیان کرد: همسران پایوران ستاد سپاه شهدای استان، همسران لشکر سه حمزه، قرزندان پاسداران شاغل و بازنشسته، همسران پایوران در این برنامه ها حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات