خبرهای داغ:
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:

۶۱ کد معاملاتی جدید در هفته گذشته صادر شد

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته کارگزاری سرمایه و دانش ۲۴.۵ درصد ارزش ریالی را در تالار اختصاصی ارومیه به دست آورد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۶۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

 وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با بیان اینکه در تالار اختصاصی ارومیه شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۴.۵ درصد به خود اختصاص داد، اظهار کرد: سهام شرکت بانک ملت در هفته منتهی به ۲۵ مهرماه نیز با ۱۵.۵ درصد بیشترین ارزش کل معاملات را به دست آورد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزاری از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم ۲۲۶ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این هفته استقبال افراد حاضر در بورس بیشتر به سمت فروش سهام بود به گونه‌ای که ۵۱ درصد معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای استان به فروش اختصاص داشت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان با بیان اینکه ۶۱ کد معاملاتی جدید در هفته گذشته صادر شد، عنوان کرد: در این هفته به تعداد ۹۱ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۸۵ سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲۷۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۸۶۶ ریال در بورس منطقه‌ای استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاخص سهام بورس و فرابورس در انتهای هفته کاری گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: شاخص کل بازار بورس با هزار و ۹۱۴ واحد افزایش به ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد  شاخص فرابورس نیز با هشت واحد به رقم ۲ هزار و ۲۰ واحد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات