مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان

تمام روحانیان لرستان در سامانه سجا ثبت‌نام شده‌اند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تمام روحانیان استان در سامانه سجا ثبت‌نام شده‌اند و این عزیزان باید سالانه اقدام به تمدید عضویت خود در این سامانه کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۴۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی‌امین در گردهمایی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان لرستان بیان کرد: کارمندان دولت جامعه هدف مهمی برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند زیرا این قشر ارتباط زیادی با مردم دارد، و در صورت انجام  اقدامات  تبلیغی مناسب، می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنیم.

وی با بیان اینکه، تمدن اسلامی شکل نمی‌گیرد مگر اینکه دولت و کارکنان دستگاه‌های اجرایی طرز فکری اسلامی داشته باشند، افزود: وظیفه اصلی جهت اسلامی کردن طرز تفکر کارکنان ادارات بر عهده ائمه جماعات این سازمان‌ها بوده و آن‌ها باید تمام تلاش خو را جهت تحقق این امر حیاتی انجام دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: تمام روحانیان استان در سامانه سجا ثبت‌نام شده‌اند و این عزیزان باید سالانه اقدام به تمدید عضویت خود در این سامانه کنند.

مهدوی‌امین با بیان اینکه ائمه جمعه باید از ظرفیت طلبه‌های جوان در بخش تبلیغات استفاده کنند، تصریح کرد: باید در بحث غنی‌سازی مطالب تبلیغی تلاش بیشتری صورت بگیرد و ائمه جمعه ادارات باید با مطالعه در حوزه‌های مختلف سطح معلومات خود را بالا ببرند که این خود باعث جذب افراد مختلف به حوزهٔ دین می‌شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات