معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: برنامه جامعی در راستای حل مشکل آب شرب روستاها و شهرهای لرستان تدوین شود، تا بر اساس آن برنامه بتوانیم مشکلات آب روستاها و شهرهای استان را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۸۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مراد پور امروز در جمع مدیران حوزه آب استان که در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد  اظهار داشت: در بحث آب به‌ویژه شرب مشکل‌داریم و بحث مشکل آب در استان لرستان را باید جدی گرفت و برنامه جامعی در راستای حل مشکل آب شرب روستاها و شهرهای لرستان تدوین شود، تا بر اساس آن برنامه بتوانیم مشکلات آب روستاها و شهرهای استان را برطرف کنیم.

وی افزود: مدیران خانواده آب استان باید یک کمیته مشترکی از کارشناسان فنی خود در حوزه آب تشکیل داده تا بتوانند در این زمینه به‌صورت کارشناسانه ورود پیداکرده و به یک نتیجه مثبت و مشترکی برسند.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: خروجی این طرح می‌تواند یک نقشه راهی برای تأمین آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان بر اساس منابع آبی، نیازها و اولویت‌ها باشد.

وی بابیان اینکه هر هفته کارگروه بررسی مشکلات آب لرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: باید خروجی کارگروه مدیران و کارشناسان حوزه آب استان به یک کتابچه تبدیل و بر اساس این کتابچه آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات