سرپرست فرمانداری شهرستان کمیجان مطرح کرد:

آموزش وپرورش خانواده ای بزرگ در جامعه و نیازمند یاری همگان است/وظيفه آموزش و پرورش حفظ ارزش‌هاي اسلامي است

قدیر امینی مصلح آبادی گفت:تربیت جامعه درزمینهٔ فضیلت و کمال مدیون نقش آموزش‌وپرورش است و این به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی تلقی می‌شود و هر آنچه در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری شود به‌منزله نشاط و تعمیق سرمایه اجتماعی محسوب خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۶۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان گفت:وظيفه آموزش و پرورش توسعه جامعه و تضمين و شكوفايي آن به لحاظ علمي است و رسالت آموزش و پرورش تربيت نيروي انساني ماهر و متخصص و اداره كننده جامعه است.

سرپرست فرمانداری کمیجان افزود:آینده کشور و ترقی و توسعه آن بستگی به تلاش امروز معلمان و علم آموزی دانش آموزان و دانشجویان دارد لذا توجه ویژه به این قشر زمینه ساز توسعه آینده کشور خواهد بود.

امینی مصلح آبادی گفت: آموزش و پرورش محور توسعه پايدار يك كشور است هر چه در زمينه تقويت و كيفيت آن تلاش كنيم جايگاه آن ارتقا پيدا مي‌كند.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان کمیجان در پایان خواستار اجرایی شدن دقیق و کامل مصوبات این شورا در سطح شهرستان شد و گفت: اجرایی کردن مصوبات و رفع موانع در اجرایی شدن مصوبات شورا باید به‌طورجدی پیگیری و وظیفه هر یک از دستگاه‌های اجرایی نیز در آن مشخص شودتا مصوبات شورای آموزش‌وپرورش با قالب اجرایی و عملیاتی بتواند توسعه اجتماعی و ارتقا سطح علمی و پرورشی دانش آموزان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات