سیدحامد حسینی
برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در اول آبان ماه در شهر هندودر
رئیس آموزش و پرورش بخش سربند بیان نمودند : انتخابات شورای دانش آموزی آغاز حضور این مدیران فردا در عرصه کار و عمل است.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند، انتخابات دانش آموزی در شهر هندودر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند، بخشدار و رئیس آموزش و پرورش بخش سربند و تعدادی از مسئولان شهر هندودر در مدرسه شهید شهید تندگویان این شهرستان برگزار شد.

عبدی رئیس آموزش و پرورش در این مراسم عنوان کرد: یکی از دغدغه هایی که امروز ما در پی آن هستیم این است که بتوانیم دانش آموزان را با شکل عملی کارها و برنامه ها آشنا کنیم که مهمترین ظرفیتی که در این راه به کمک ما می‌آید همین انتخابات شورای دانش آموزی است.

وی ادامه داد: این انتخابات به ما این فرصت را میدهد تا در سطح مدارس کل کشور برای دانش آموزان این امکان را آماده کنیم که بتوانند خود را در عرصه آزمون و خطا وارد کنند و در کنار آن با برناه هایی که این شورا در سطح مدارس دارد آنهایی که احساس این را دارند که می توانند کار مدیرتی انجام دهند وارد زمان عملی کار کنیم.

 سرهنگ پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت شازند در ادامه گفت: این نکته قابل ذکر است که با این کار دانش آموزان آماده این می شوند که برای دیگر انتخابات که در سطح کشور در زمان های مختلف برگزار می شود حضور بهتر و پر شورتری داشته باشند چرا که در این عرصه چند باری حضور داشته و می دانند که به چه صورت می توانند فردی که اصلح تر از دیگران است را از میان افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

وی در پایان گفت: امروز دانش اموزان از میان افرادی که در پی این هستند که از عرصه حرف و گفته های خود را به صحنه عمل بکشانند فرد یا افرادی را انتخاب کنند تا خواسته های آنها را تا جایی که می توانند فراهم کنند و این خود باعث می شود تا دانش آموزان به این نتیجه برسند که هر گونه حرکتی که در این خصوص در کشور و حتی در مدرسه آنها رخ می دهد در جهت بهبود وضعیت بوده و این حضور بسیار مهم و ارزنده است.

 

ارسال نظرات