خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد

تجهیز نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی استان همدان در ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۸۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

تجهیز نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی استان همدان در ایام اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع دبیران اقامه نماز شورای حمل و نقل استان همدان با بیان اینکه تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مسیر تردد زائران حسینی به شکل شبانه‌روزی فعالیت دارند، اظهار داشت: زائران می‌توانند در صورت نیاز و مواقع اضطراری از فضاها و امکانات این مجتمع‌ها استفاده کنند.

وی بر پیگیری و نظارت بر کیفیت مساجد و نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تأکید کرد و گفت: باز بودن مساجد و نمازخانه های بین راهی در زمان اوقات شرعی و پخش اذان در تمامی مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: با توجه به پذیرش قبول خدمات از سوی صاحبان مجتمع‌ها لازم است در این ایام توجه به خدمات‌رسانی بیشتر شود.

وی از تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام اربعین حسینی خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده اصلاحات و بازنگری‌هایی در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی شده است.

پناهنده تجهیز و آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی پایانه‌های مسافربری را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام اربعین عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت بر توقف اتوبوس‌های بین شهری در اوقات شرعی نماز برای خواندن نماز مسافران و زائران به ویژه نماز صبح و برخورد با رانندگان متخلف نیز در دستور کار است.

وی بر فضاسازی محیطی این اماکن مذهبی با روش‌های گوناگون تأکید و تصریح کرد: با تمهيدات اتخاذ شده مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي با تمام توان آماده خدمات‌رساني به زائران اباعبداله الحسين(ع) كه از سراسر كشور به استان همدان سفر مي‌كنند، خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات