مسئول عقیدتی و فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

استکبار جهانی تلاش می‌کند تا دربین کشور‌های اسلامی تفرقه ایجاد کند

به منظور افزایش بینش اعتقادی؛ مسئول عقیدتی و فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع برادران وظیفه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۵۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرگرد ابویی در این جلسه گفت:یکی از مهمترین چیز‌هایی که خداوند در روز قیامت از آن نمی‌گذرد بحث «حق الناس» است. اینکه در فقه ما آمده است اگر شخصی دکمه لباسش هم غصبی باشد نمازش صحیح نیست، به خاطر اهمیت این موضوع است. بطوریکه که اگر بحث «حق الناس» در زندگی انسان باشد حتی عبادت‌های فردی هم مورد قبول نخواهد بود. حق الناس هم فقط بحث مالی نیست، اگر اقدامی انجام دهیم که موجب آزار و اذیت همسایه مان، همکار و مردم عادی جامعه هم بشود بحث «حق الناس» پیش می‌آید.
وی در ادامه افزود:در موضوع بیت المال وظیفه انسان سنگینتر می‌شود. اگر وسایل و امکاناتی که در اختیار ما است به نحو احسن استفاده نکنیم و یا در مسیر خودش استفاده نکنیم این موضوع هم موجب ضمان و تعهد می‌شود.
وی در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی در خصوص ضرب و شتم بین زائرین ایرانی و عراقی گفت:استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرئیل نمی‌توانند وحدت بین کشور‌های اسلامی منطقه را ببینند و تمام تلاششان را در جهت ایجاد تفرقه بکار می‌بندند و اینکه ایرانی‌ها و عراقی‌ها دو کشوری که با نقشه خودشان هشت درگیر جنگ با یکدیگر بوده اند، امروز در کنار هم قرار گرفته اند، برایشان غیر قابل هضم است و در جهت خدشه دار نمودن این وحدت اقدام به کارشکنی می‌کنند.
ارسال نظرات