لزوم هماهنگی با استانداری جهت قطع انشعاب واحدهای تولیدی

استاندار لرستان گفت: قطع هرگونه انشعاب خدماتی واحدهای تولید ابتدا باید با استانداری هماهنگ شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۵۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه در این جلسه 10 طرح که قبلاً موردبررسی قرارگرفته مطرح شد اظهار داشت: مشکلات این طرح‌ها از قبیل بدهی‌های بانکی یا مشکلاتی که با شرکت‌های خدمت رسان از قبیل آب و برق‌دارند برطرف و به تصویب رسید.

وی افزود: دولت همه حمایت‌های خود را از تولید انجام می‌دهد ولی تولیدکنندگان هم باید مواظب باشند که در این شرایط سختی که مردم‌ دارند کمک کنند و به دنبال افزایش قیمت  یا کاهش عرضه نباشند.

استاندار لرستان عنوان کرد: شرکت‌های آب، برق و گاز جهت حمایت از تولیدکنندگان بدهی‌های خود را به تعویق می‌اندازند  یا دریافت نمی‌کنند در همین راستا تولیدکنندگان با توجه به شرایط فعلی کشور باید کمک کنند و به دنبال سودهای ویژه نباشند.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایجاد اشتغال است تصریح کرد: مصوبات این جلسات در راستای اشتغال‌زایی جدید و یا حفظ اشتغال موجود است.

خادمی با اشاره به مشکلات اشتغال استان خاطرنشان کرد: در هر جلسه از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید گزارشی از میزان تحقق اشتغال موردنظر در واحدهایی که با تسهیلات آنان موافقت شده ارائه شود.

وی گفت: هدف از ارائه تسهیلات، رونق اشتغال است بنابراین اگر به واحدهای تولیدی تسهیلاتی اعطا کنیم و درازای آن تغییری در حل مشکل بیکاری جامعه مشاهده نکنیم، اعطای این تسهیلات هیچ سودی در برندارد.

خادمی  با اشاره به اینکه قطع هرگونه انشعاب خدماتی واحدهای تولید ابتدا باید با استانداری هماهنگ شود، افزود: از سوی دیگر نباید شرکت‌های خدمات رسان به خاطر مبالغ خیلی پایین اقدام به قطع انشعابات صنعتی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات