فراخوان ثبت نام «تئاتر بچه‌های مسجد» منتشر شد

در راستای ترویج هنر دینی، شناسایی استعدادها، آموزش افراد توسط اساتید این عرصه و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان، دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان زنجان اقدام به اجرای دوره های آموزشی« تئاتر بچه‌های مسجد» نموده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۱۱۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان زنجان اقدام به اجرای دوره های آموزشی همراه با تولید و اجرای نمایش، دوره های جداگانه ویژه خواهران و برادران نموده است.

کارگاه آموزشی گروه‌های تئاتر «بچه‌های مسجد» شامل دوره های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری در مقطع سنی 10 تا 30 سال (نوجوانان و جوانان) برگزار می‌گردد.

این دوره‌های آموزشی برای اعضای کانون‌های مساجد شهر زنجان و به صورت رایگان اجرا می شود.

مرحله اول اجرای این طرح در دوره‌های آموزشی برای برادران عضو کانون‌های مساجد شهرستان زنجان در مقطع سنی 10 تا 30 سال اجرا می شود و در مرحله بعدی این دوره‌ها با حضور مربیانی از حوزه هنری استان زنجان برای خواهران علاقمند در کانون‌های مساجد و در دیگر شهرستان‌ها هم اجرایی می گردد.

دوره‌های آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد با هدف ترویج هنر دینی و افزایش توانمندی‌های فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان مسجدی در برخی از مساجد شاخص زنجان که اسامی آن متعاقبا اعلام می‌گردد، اجرا خواهد شد.

علاقمندان تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زنجان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33548003 تماس و یا به کانال گپ به نشانی @masjed2020 مراجعه کنند.

ارسال نظرات