در سركشي از خانواده محترم شهيد قاسم رفيعي بيان شد:

تكريم خانواده شهدا وظيفه و افتخار براي همگان است

حجه الاسلام رازي پور در اين ديدار گفت:خانواده معظم شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند كه مايه افتخار جامعه ما هستند و هرچه در راه تکریم ايشان تلاش شود باز هم در مقابل مقام و منزلت ايشان ناچيز است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۰۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بن به همراه تعدادي از جمعی از کارکنان سپاه ناحيه و كارمندان بنياد شهيد شهرستان بن با خانواده معزز‌ شهید قاسم رفيعي دیدار و گفتگو كردند.

 مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه بن در اين ديدار گفت:خانواده معظم شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند كه مايه افتخار جامعه ما هستند و هرچه در راه تکریم ايشان تلاش شود باز هم در مقابل مقام و منزلت ايشان ناچيز است.

حجه ­الاسلام رازي پور در ادامه و در محضر مادر شهيد والامقام شهيد قاسم رفيعي با بيان مقام و منزلت شهداء گفت: به درستي كه شهداء كه در راه خدا جان خود را فدا كردند هميشه ماندني هستند و نزد خداي خود روزي مي خورند و برای هميشه زنده اند و اين ما هستيم كه در ميان روز مرگي هاي زندگي غرق شديم و بايد هميشه به ياد آنها و گرامي داشتن خانواده هاي اين بزرگواران باشيم كه وظيفه اي خطير براي مسئولين بوده و در واقع موجبات دلگرمي مسئولين براي انجام وظايف محوله و خدمت به مردم مي­ شود.

 

ارسال نظرات