کارشناس مسائل سیاسی:

نبود بصیرت در فضای غبار آلود فتنه زمینه ساز حادثه کربلا

اگر مردم در فضای غبار آلود فتنه ها بصیرت نداشته باشند با دست خود ولی فقیه زمانشان را به قتلگاه خواهند فرستاد.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۷۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی نشست بصیرتی با حضور کلیه پایوران و سربازان در حسینیه الزهرا سپاه ناحیه فارسان برگزار شد. سرگرد پاسدار علیرضا اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در جمع سبزپوشان حریم علوی گفت: خاصیت فتنه این است که حق و باطل را به هم شبیه می کند و در این شرایط باید بصیرت داشت تا بتوان حق را از باطل تشخیص داد و اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد ممکن است امام زمان خودمان را با دست خود به قتلگاه بفرستیم.

اسماعیلی در ادامه گفت: متاسفانه امروزه دشمن به گونه ای برنامه ریزی کرده و در فضای مجازی و افکار عمومی کار می کند که از بی بصیرتی و نا آگاهی برخی افراد استفاده کرده و انگشت اتهام را به سمت ولی فقیه زمان نشانه می رود.

وی ادامه داد:امروزه دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ضد مردم ایران به راه انداخته و به حق باید گفت که به لحاظ اقتصادی فشار زیادی به مردم ما وارد شده است اما خیلی از این فشارها ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت صحیح است. یکی از اهداف دشمن در این جنگ اقتصادی این است که معنویت در جامعه و گرایش مردم به دین را کم کند و از بین ببرد اما به لطف خدا این حوادث دقیقا مقارن شد با محرم و اربعین امام حسین (علیه السلام) آحاد مردم هم مقابل ترفند دشمنان ایستادند.

اسماعیلی در پایان گفت: اربعین به یک نماد اتحاد در بین امت مسلمان و شیعیان جهان تبدیل شده است و همین عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سبب شده تا همه شیعیان فارغ از رنگ و نژاد و هر ملیتی برادرانه در کنار هم جمع گردند و بزرگترین اجتماع جهان را شکل دهند.

ارسال نظرات