حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

آمریکا از اسلام ناب می ترسد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: آمریکا از اسلام ناب که ایران اسلامی ام القرای آن است می ترسد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۲۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در اولین بازدید خود از خط عملیاتی یگان رزمی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه جنوب غرب کشور، با رزمندگان تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم عله السلام دیدار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در جمع کارکنان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آبادان گفت:بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که از این پیچ قدرت های جهانی آینده مشخص می شوند و یقینا اگر نخبگان و دانشمندان کم کاری نکنند اسلام از پایه های آینده و یک قدرت پیشرو در دنیا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر بیان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم و تشکیل سازمان ها و نهادهای بین المللی مسلمانان نقشی در تصمیم گیری جهانی نداشتند و عقب افتادند، لذا دشمنان امروز بر اساس قوانین تصویب شده مدنظر خود بسیاری از کشورهای اسلامی را مورد هجمه قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:امروز علی رغم فعالیت های آمریکا، ایران اسلامی در حال عبور از این پیچ تاریخی است.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان ساخت: علت اینکه آمریکا برای امت های مسلمان و غیر مسلمان درگیری و جنگ به راه انداخته این است که می خواهد وانمود کند در این پیچ که قدرت های جهان در آینده از دل آن سربیرون می آورند حضور دارد و عقب نیفتاده اما خودشان هم می دانند که اینگونه نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ابراز داشت: امروز ملت های مسلمان بیدار شدند و در مقابل قدرت های مستکبر ایستادگی می کنند، آمریکا را ببینید که در سوریه دارای یک ارتش ضعیف بود به گل نشسته و نتوانسته کاری از پیش ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: اسرائیلی ها درمانده شدند، امروز جبهه مقاومت در باریکه غزه می گوید اگر اسرائیل موشک زد ما هم موشک می زنیم، اگر خمپاره زد ما هم خمپاره می زنیم، معنی حرفشان این است که قدرت ما با اسرائیل برابری می کند.

 وی در پایان تأکید کرد:بدانید که آمریکائیها از اسلام ناب که ایران اسلامی ام القرای آن است می ترسند، آمریکا از بمب اتمی و هسته ای نمی ترسد چراکه خود دارای پیشرفته ترین سلاح های اتمی و هسته ای است، او از نفوذ شعله های جمهوری اسلامی که نفوذ آن تا نزدیکی کاخ سفید دیده می شود می ترسد.

ارسال نظرات