مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی،اجتماعی، در هفته بسیج دانش آموزی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا 13آبانماه با شعار دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۵۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار داشت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان قهرمانانه دلاور مردانی است که در عین سن و سال کم افتخارات بزرگی را برای نسل‌های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته و به حق آن روز به عنوان روز بسیج دانش آموزی نام گرفت.

وی به برنامه‌های این هفته اشاره و افزود: برگزاری آیین صبحگاهی ونواختن زنگ ایثار و شهادت، مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموزی(ویژه پویندگان) و کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی(ویزه پیشگامان)، برگزاری مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی حلقه‌های صالحین در سطح واحد‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته می‌باشد.

سرهنگ پهلوانروی بیان کرد:از دیگر برنامه‌های اجریی در این هفته دیدار اعضای شورای همفکری واعضاء هیئت اندیشه ورز و مسئولین با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان زاهدان و ائمه جمعه وجماعات در شهرستان‌ها خواهد بود.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی بافرماندهان نواحی و فرمانداران شهرستان‌ها و تجلیل از آنان، برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی توسط هیئت‌های دانش آموزی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و حضورسازمان یافته دانش آموزان همراه بانماد‌های سازمانی در مصلی‌های نماز جمعه نیز از دیگر برنامه اجرایی در هفته بسیج دانش آموزی می‌باشد.

وی در پایان با بیان اهمیت ۱۳ آبانماه خاطر نشان کرد: ۱۳ آبانماه حضور سازمان یافته دانش آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبارستیزی جهانی را خواهیم داشت و در حاشیه این مراسم مسابقه نقاشی با عنوان دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی ویژه مقطع امیدان نیز برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات