خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه:

پرورش درست نسل آینده جامعه را از خطرات مصون می دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در آیین نمادین نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان معلم این شهرستان با اشاره به نقش فرهنگ سازی در پیشگیری از آسیب ها گفت: پرورش صحیح نسل آینده، جامعه را در برابر خطرات، تهدیدها، تحریم ها و حوادث غیرمترقبه بیمه کرده و از آسیب های اجتماعی مصون می دارد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۶۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمودی افزود: بکارگیری فکر مهم ترین ابزار پدافندغیرعامل برای مصون سازی در برابر تهدیدها و مخاطرات است.
وی گفت: بهره گیری از ظرفیت و استعدادهای فکری نسل اینده در پیشگیری از بروز حوادث و مخاطرات در جامعه نقش موثری ایفا خواهد کرد.
محمودی ادامه داد: دانش آموزان نیز به عنوان نسل آینده ساز جامعه باید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، به فکر تولید علم در جهت تامین نیازهای کنونی باشند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در رشد و تعالی جامعه گفت: مصون سازی دانش آموزان و نسل آینده در برابر مخاطرات و آسیب های اجتماعی نیازمند عزم و همراهی همه آحاد جامعه بوده و باید در این مسیر گام های موثری برداشته شود.
جلیل اسلامی ادامه داد: باید باتفکر و اندیشه و حضور فعال خانواده ها با مدیریتی مبتنی بر منطق و استدلال مناسب از بروز آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان پیشگیری شود.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نیز در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی کلاس های آگاه سازی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و سایر نهادها در مدارس برگزار می کند.
فرمانده انتظامی مراغه نیز در این مراسم گفت: تلاش پلیس همواره برای تامین سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده و خانواده ها و مدارس نقش مهمی در این زمینه دارند.
 اصلانی فر افزود: پدافند غیرعامل در حقیقت مراقبت از خود در برابر آسیب ها و مخاطرات با بهره گیری از اصول خودمراقبتی در هر عرصه ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها