ایجاد خانه‌های هلال روستایی در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تشکیل خانه‌های هلال روستایی در استان خبر داد و گفت: به منظور پوشش 100 درصدی استان، خانه‌های هلال روستایی را در هفته پدافند غیر عامل تشکیل خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۴۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان،صارم رضایی امروز در جلسه پدافند غیر عامل لرستان با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: برگزاری مانورهای امدادی در ستاد و کلیه شعب استان با هدف حفظ آمادگی در مقابل حوادث احتمالی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری دو دوره آموزشی بهداشت محیط و روان، در هفته پدافند غیر عامل چادر سلامت در جمعیت هلال‌احمر استان برپا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تشکیل خانه‌های هلال روستایی در استان خبر و ادامه داد:  به منظور پوشش 100 درصدی استان، خانه‌های هلال روستایی را در هفته پدافند غیر عامل تشکیل خواهیم داد.

رضایی بیان داشت: تشکیل خانه‌های هلال روستایی این امکان را فراهم می‌کند که در مواقع بحران و با استفاده از نیروهای بومی آموزش دیده عملیات امداد و نجات استان را تکمیل نماییم.

وی شرکت در جلسات را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در هفته پدافند غیر عامل برشمرد و افزود: ضمن اینکه جلسه پدافند غیر عامل در ستاد و کلیه شعب استان را در این هفته خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات