افتتاح نخستین مرکز« پایش امنیت» قرارگاه سایبری لرستان

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان گفت: در سال جاری نخستین مرکز پایش امنیت را در قرارگاه سایبری پدافند غیر عامل استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۵۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی سیف امروز در جلسه پدافند غیر عامل لرستان با اشاره به فعالیت دو قرارگاه زیستی و سایبری در استان اظهار کرد: قرارگاه سایبری سال 95 در استان ایجاد و تاکنون اقدامات بسیاری در این مرکز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز توانستیم نخستین مرکز پایش امنیت را در قرارگاه سایبری پدافند غیر عامل استان لرستان ایجاد نماییم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان با هوشمند خواندن بسیاری از زیرساخت‌های فضای سایبری استان بیان داشت: تا 10 سال گذشته بسیاری از اقدامات به صورت دستی انجام می‌شد، حال اینکه هم اکنون اغلب فعالیت‌ها هوشمند و در فضای اینترنتی صورت می‌گیرد.

سیف افزود: با وجود هوشمندسازی ارتباط‌ها اما چنانچه دقت لازم از سوی کاربران انجام نگیرد، شاهد خسارات و خرابی‌های بی‌شماری در حوزه سایبر و البته هزینه‌های هنگفت جهت جبران اشتباه خواهیم بود.

وی بر لزوم کاهش خراب‌کاری‌ها در سیستم‌های اجرایی تاکید و اظهار کرد: تشکیل قرارگاه سایبری یکی از راهکارهای امکان این مهم بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به سمت هوشمند شدن اقدامات حرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار